قدس آنلاین: مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: به‌منظور تسریع در اطلاع رسانی به آحاد جامعه و به‌ویژه اقشار گروه‌های هدف دامپزشکی، سامانه ارسال پیامک صوتی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

سامانه ارسال پیامک صوتی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، هادی زارعی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور تسریع در اطلاع رسانی به آحاد جامعه و به‌ویژه اقشار گروه‌های هدف دامپزشکی، سامانه ارسال پیامک صوتی اداره کل دامپزشکی  خراسان رضوی راه‌اندازی شد.
وی افزود: با توجه به لزوم بهره‌گیری از ابزار مختلف اطلاع رسانی، علاوه بر راهکارهای ارتباطی قبلی، با پیگیری صورت گرفته، سامانه ارسال پیام صوتی اداره کل نیز راه‌اندازی شد تا در کمترین زمان ممکن، پیام‌ها و هشدارهای بهداشتی و نکات آموزشی به شهروندان، همکاران شاغل در بخش‌های دولتی و خصوصی، دامپزشکان، دامداران، مرغداران و تمامی تولیدکنندگان مرتبط با دام، طیور، آبزیان و فرآورده‌های خام دامی در استان ارسال شود.
زارعی بیان کرد: خراسان رضوی به عنوان اولین استان در مجموعه دامپزشکی کشور موفق به راه‌اندازی این سامانه شده است و امید آن می‌رود تا با توجه به مشغله‌های مختلف مخاطبان در مطالعه پیام‌های متنی ارسال شده از طریق سامانه‌های پیام کوتاه، سامانه صوتی یادشده بتواند نقش موثر خود را برای انتقال سریع محتوای اطلاع رسانی و آموزشی به درستی ایفا نماید.
مشاور مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این اداره کل، اهمیت خاصی برای حوزه اطلاع رسانی خود قائل بوده و همگام با عملیات فنی، توسعه اطلاع رسانی و راهکارهای ارتباطی را نیز مدنظر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.